I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

LITTERATURE-fACE -BOOKιες-[-bookie-bookie-booking-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

facebook-χ.νκουβελης
.
.
fACE -BOOKιες-
χ.ν.κουβελης
.
-bookie-bookie-booking
.

-απο φιλο σε φιλο ανοιγεται πληθωρα φιλων.Ενας
συγχρονος
ηλεκτρονικος Λαβυρινθος ,και καπου στον web τον ιστο του
εσυ ο Μινωταυρος

-ανω-κατω θα τα κανω δεν θ'αφησω τιποτα,που λεει
και η Ριτα

-και τι δεν κανω στο face και παλι μενεις ξενη.
Αποξενωση.Μ'αποφευγεις,για πληρωμη.θα ελεγε
ο Στρατος

 -αφου σ'αρεσει και σενα μ'αρεσει κι εμενα τι το
παιδευουμε λοιπον ελα μια νυχτα για ιστοριες ελα
μια νυχτα για αμαρτιες,ελα και δεν θελω δυσκολιες,
που λεει παλι η Ριτα

-because it likes you and it likes me why we are pazzling
it then, come a night for love stories come a night for love
sins,come and I don't wanna difficulties


 -γι'αυτο δεν σου ξανακανω likes,για σενα το λεω,μην
περιμενεις κανενα πια ουτε και unlike.
Εις το Επανιδειν,Κουκλα.Αοριστως

-τοσους φιλους,κοπελα μου,εχεις στο facebook σου,ενας
απ'αυτους ειμαι κι εγω,που περισσοτερο μοιαζω με οπαδο,
και δεν μ'αρεσει καθολου

σημαδεμενη τραπουλα μας δωσανε,προσεξε τα φυλλα που σου
μοιρασανε

DIES IRAE

ολα εδω πληρωνονται εδω σ'αυτη τη σφαιρα
και το καλο και τ'αδικο θα πληρωθει μια μερα

απο του κοσμου την οργη ειμαι κατατρεγμενος
κι απ'τ'αδικα τα στοματα ειμαι αδικημενος

οσοι μου κανανε ζημιες δεν πειραξα κανενα
ολοι εδω πληρωθηκαν τους ειδα εναν-ενα

λεει ο Στελιος
 
το ονομα σου,μικρη μου,αρχιζει απο'να γραμμα του αλφαβητου.
Μην το ψαχνεις ,εχω προχωρησει τρια γραμματα πιο περα
 
για να σου κανω like πρεπει να γραψεις κατι πολυ προσωπικο σου
και μεχρι τωρα δεν το'χεις κανει.
Θα περιμενω.Εμπρος,λοιπον.
 
Αφου δεν παιζει ο Καζαντζιδης στο μυαλο σου δεν παιζω
κι εγω.
Εξακριβωμενο.
Απολυτη Ετυμογορια
 
π.χ ενα πολυ προσωπικο σου ειναι να θυμηθεις ποσα
τραβηξες που δεν μπορουσες να μαθεις πως οριζεται
το ημιτονο κι ολα τα σχετικα.
Και να τα συζητησεις μ'εναν φανατικο μαθηματικο
π.χ εμενα
 
Πολυ αστειο ειναι το μουτρακι σου,που δεν με καταλαβαινει.
Το λατρευω.


 
ποσο χρεος κοστισε η ματαιοδοξια σου;
 
παρε το κουμπιουτερακι σου και υπολογισε το χρεος μας:
Εσυ
BMW-Εγω ATOS HUNDAI
Εσυ περιοδικα life style-Εγω ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ
Εσυ TV Gossip-Εγω ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ του Αλεξη Δαμιανου
Εσυ Mondern Τιποτα-Εγω ΟΥΤΙΣ
........................................................
SUM:
ΕΣΥ-ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΣ/ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ
ΕΓΩ-ΧΡΩΣΤΑΩ/ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ

 
οταν καποτε με το καλο ξεμπερδεψουμε με τις μετριοτητες
ελα να μετρησουμε τις εκατερωθεν απωλειες,τις δικες μου -τις δικες σου


καποιοι εκμεταλευονται τις σχεσεις,τα κονεξια τους ,τις γνωριμιες,
τις συντεχνιες και βγαζουν απο τη μυγα ξυγκι.
Σε τι τους χρησιμευει αυτο το ξυγκι;Ημιμαθεις,οπως ειναι,
ματαιοδοξοι,αταλαντοι,επιδειξιομανεις,εγωιστες,ζηλοφθονες,
ομφαλοσκοποι


ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ
BYE BYE!


ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ Η' ΜΙΚΡΟΣ

ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ

EVERYTHING TO BE CHANGED JUST
LY NOW!.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ:

ΑΝΑΠΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ ΤΑΞΑΝΕ ΟΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ
ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΔΩΣΑΝΕ.
ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΣΤΩΝ.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ.
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ.
ΠΟΙΟΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΟΙΟΝ ΠΙΑ;
ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ
ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΑΠΟΚΗΡΥΞΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΧΡΕΙΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ
ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
.
.
.
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ.

Ν'ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Ν'ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Ν'ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΚΑΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.
ΤΩΡΑ.

.
.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ,
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ.
I DO NOT KNOW IF SOMEONE LEARN FROM ME
BUT I LEARN FROM MANY.

JE NE SAIS PAS SI QUELQU'UN EN SAVOIR DE MOI
Mais j'apprends de nombreuses personnes.

ch weiß nicht, ob jemand von mir lernen
Aber ich lerne von vielen.

NON SO SE QUALCUNO IMPARA DA ME
MA IO IMPARARE DA MOLTI.

NO SÉ SI ALGUIEN aprended de mí
PERO APRENDER DE MUCHOS.

Eu não sei se alguém saber de mim
MAS EU SAIBA DE MUITOS.

Discite a me quia nescio quis
EGO autem INCOGNOSCO EX MULTIS.


Я НЕ ЗНАЮ, ЕСЛИ КТО-ТО научитесь от Меня
НО я узнал из многих.


?l・ゥ・ェ・・・ゥ・・・w・ヤ・ゥ・ヌ・、・ゥ・ヘ・・・ゥ・・・ネ・「・ェ・A・・・ヘ・ス・ュ・フ・ゥ・・・w・ヤ・B

Birileri benden
ÖĞRENİN IF Ben BİLMİYORAMA ÇOK GELEN BİLGİ.

JAG VET INTE OM NÅGON lär av mig
MEN jag lära mig av många.

Níl a fhios agam má tá duine éigin a fhoghlaim ó ME
ACH fhoghlaim mé ó go leor.

NIE WIEM Je
śli ktoś uczyć się ode mnieAle ja uczę się od wielu.

Ik weet niet of IEMAND leren van mij
MAAR IK LEER VAN VEEL.
.
.
ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΜΕ ΣΕΜΝΟΤΥΦΙΑ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.
.
.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΙΣ,ΤΟΤΕ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ Μ'ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΛΕΣ;
ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑ ΣΟΥ.
ΟΧΙ ΞΕΝΑ ΚΑΤΑΞΕΝΑ.
ΑΠΟΞΕΝΑ

.
.
.


FACEBOOKING,ERGO SUM-χ.ν.κουβελης
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου