I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]-[ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ]ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
[ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ]
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
.
.



Conversion-Συνομιλια-χ.ν.κουβελης
.
.
[ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ]
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
.
-ειναι νυχτα,10 λεπτα μετα τα μεσανυχτα,στο σπιτι ολοι
κοιμηθηκαν,κι εγω δεν κοιμαμαι,πηρα ενα βιβλιο να διαβασω,
μετα απο μερικες σελιδες το παρατησα,πηγα στη κουζινα 
πηρα απ¨το ψυγειο γαλα και το ζεστανα,το πηρα κοντα μου
στο κρεβατι μου και το πινω ενω σου γραφω,αυριο δεν 
θα παω στη δουλεια ,εχω ρεπο,θα κοιμηθω ως το μεσημερι,
μετα θα παρω τα παιδια της αδερφης μου της Ελενης,δυο αγο-
ρακια κι ενα μικρο κοριτσακι,η γλυκεια κι ομορφη Μαρια μου και
θα τα παω στη θαλασσα για μπανιο,χαιρονται πολυ το κολυμπι,
το απογευμα θα κανονισω με την Ελενη,να βγουμε για καφε,
δεν περναει ευκολα ο καιρος εδω

-σου γραφω απο το γραφειο,μολις εφυγε ενας πελατης,πολυ
φλυαρος και απαιτητικος,με κουρασε πολυ,σε μιση ωρα
περιμενω να ερθει αλλος πελατης,ολη η μερα θα περασει 
απο πελατη σε πελατη,ιδια,ανουσια,ζηλευω
,που πηγαινεις 
στη θαλασσα,ηθελα να 'μουνα κι εγω εκει να κολυμπουσαμε
μαζι,αν μπορεσω θα ερθω το Σαββατοκυριακο,που ερχεται,
σ'αφηνω,χτυπαει το κουδουνι,ηρθε πιο νωρις,φαινεται ειναι
ανυπομονος

-η Ελενη ολο για σενα μου μιλαει ,σε συμπαθησε,αυτο μ'ευ-
χαριστει πολυ,σημερα το πρωι πηγαμε στα γραφεια της 
εταιρειας και κατεθεσα το βιογραφικο μου και τιτλο σπου-
δων,μου ειπαν πως θα μου τηλεφωνησουν μεσα σε δεκα
μερες για μια προφορικη συνεντευξη,ητανε κι αλλες κοπελες,
που καταθετανε τα χαρτια για τη δουλεια,ξεχασα να σου πω 
πως μου ζητησαν αν γνωριζω και μια δευτερη γλωσσα,αυτα 
ειναι τα δικα μου,εσυ να προσεχεις τον ευατο σου,σε σκεφτο-
μαι πολυ,θα κανονισουμαι με την Ελενη ,οταν τα παιδια τα 
παρει ο αντρας της να σ'επισκεφτουμε για κανα διημερο,φυ-
σικα πριν με καλεσουν για δουλεια,το μεσημερι θα παω για 
φαγητο στη μαμα,μου μαγειρεψε το φαγητο,που μ'αρεσει,
παστιτσιο,εγω δεν το καταφερνω τοσο καλα οσο αυτη,σου 
στελνω τους χαιρετισμους της προκαταβολικα,γιατι το ξερω 
πως θα μου παραπονεθει αν ξεχασω να σου στειλω απο
μερος της,σε λιγο θα μπω στο μπανιο να ετοιμαστω,σε σκε-
φτομαι πολυ,φιλια

-μολις γυρισα σπιτι,ειχα βγει μ'εναν συναδελφο τον Γιωργο 
και την αρραβωνιαστικια του,την Φωτεινη,ειχε φερει και μια 
ξαδερφη της την Αλικη,πρωτη φορα την εβλεπα,μια νεαρη και 
μοντερνα κοπελα,απελευθερωμενη,μιλουσε πολυ,και παρα πο-
λυ συχνα γελουσε,δεν σου κρυβω πως με ενοχλησε η ελαφρο-
τητα της,κατα τα αλλα η βραδια κυλλησε καλα,ο Γιωργος παντα 
με την μεγαλη εμμονη του στα πολιτικα,η Φωτεινη τον θαυμαζε,
τον κοιτουσε συνεχεια στα ματια,τον προσεχε πολυ,καλη κοπελα,
με ρωτησε για σενα,θελει να σε γνωρισει,οταν ερθεις με την Ελενη 
θα σε γνωρισω,η ωρα ειναι 2 και εικοσι το πρωι,εσυ σιγουρα 
αυτη την ωρα κοιμασαι,ισως να μ'ονειρευεσαι,κι ετσι να'μαι κοντα
σου,σ'αγαπω πολυ

-δεν μπορεσαμε με την Ελενη να ερθουμαι,αρρωστησε η μικρη ,
η Μαρια ,κρυωσε κι εκανε πυρετο,αυριο δινω την συνεντευξη,
πιστευω να τα παω καλα,θελω παρα πολυ αυτη τη δουλεια,αυριο 
θα σου γραψω πως πηγα,θα κοιμηθω νωρις για να'μαι ξεκουρα-
στη,το ραντεβου ειναι για της 10 η ωρα το πρωι,να με σκεφτεσαι ,
σ'αγαπω πολυ

-σου γραφω για τη συνεντευξη,δεν τα πηγα καθολου καλα,με
ρωτησαν διαφορα δυσκολα,σαν να το εκαναν επιτηδες να με κο-
ψουν,φοβαμαι πως δεν εχω ελπιδες να με παρουν,περιμενω γραμμα
σου,σε σκεφτομαι 

-περιμενα γραμμα σου, δεκα μερες περασαν και δεν ηρθε γραμμα,
μπορει να χαθηκαν,πηγα και στο ταχυδρομειο,ρωτησα,δεν ειχαν τι-
ποτα για μενα,ουτε ηξεραν να μου πουν κατι ,στεναχωριεμαι ,δεν εχω 
νεα σου και φοβαμαι,πως κατι σου συνεβει,πως κατι επαθες,σε πα-
ρακαλω βγαλε με απο την αγωνια,δεν αντεχω,γιατι αυτη η σιωπη;
κανενα γραμμα πια,δεν με χωραει το σπιτι,ποτε πηγαινω και
μενω στην Ελενη,δεν θελω να την φορτωνω κι αυτη εχει τα
προβληματα της,και ποτε παω στη μανα μου,με βλεπει σκεπτι-
κη,με ρωταει τι εχω,με ρωταει για σενα,την αποφευγω,της λεω 
διαφορα ψεματα,σε παρακαλω γραψε μου,βγαλε με απ'αυτη
την αγωνια,ειναι μαρτυριο να μην ξερω,πολλα περνουν απ'το 
μυαλο μου,και με πνιγουν,πες μου, οποια κι αν ειναι αληθεια,
θα την αντεξω,σε παρακαλω πες μου 

-μου ειναι πολυ δυσκολο να σου γραψω,ειναι αδικο για σενα,
αλλα ειναι κατι,που δεν μπορω να το ελεγξω,δεν ξερω πως συνε-
βηκε,πως πρωτοαρχισε,πως να στο γραψω,ξερω πως αν στο γρα-
ψω θα λυπηθεις πολυ και θα πονεσεις,ισως να με μισησεις ,να 
με σιχαθεις,να με θεωρησεις εναν παλιανθρωπο,εναν τιποτενιο,
ενα αχαριστο κι αναξιο ανθρωπακι,φταιω,αλλα ηταν πανω απ'τις 
δυναμεις μου,επεσε πανω μου σαν κεραυνος μ'εκαψε και με τυ-
φλωσε,μ'επνιξε το παθος του,με ξετιναξε η επιθυμια του,στο γραφω
οσο πιο συντομα μπορω,εκανα σχεση με την Αλικη και δεν μπο-
ρω να ξεφυγω,σαν να τρελλαθηκα,με συγχωρεις,σου εκανα κακο,
δεν αξιζω για σενα,σου ευχομαι να βρεις καλυτερη τυχη

-τα λογια σου με ξεσχισαν σαν μαχαιρια με ανοιξαν,το 
στηθος μου τρανταχτηκε και πονεσε,για τρεις μερες δεν ετρωγα 
δεν μιλουσα,απομονωθηκα,κλειστηκα στον εαυτο μου,δεν ηθελα 
να δω κανεναν,και δεν κοιμομουν,υστερα κοιμηθηκα για πολλες 
ωρες ,οταν ξυπνησα ημουν πιο ηρεμη,μπορει να λειτουργησε η αυ-
τοσυντηρηση,σκεφτηκα πως οτι συνεβηκε ηταν ενα απολυτα φυσικο 
γεγονος για τους ανθρωπους, ερχεται καποια στιγμη κατι γινεται και 
γνωριζονται κι ερχεται καποια στιγμη και κατι γινεται και χωριζουν,
σ'εκεινο το μεσοδιαστημα εζησαν ενωμενοι,υπηρξαν ευτυχι-
σμενοι,σ'ευχαριστω πολυ για κεινο το ευτυχισμενο διαστημα,
που ζησαμε,και σου ευχομαι ειλικρινα μ'ολη τη καρδια μου να 'σαι 
παντα ευτυχισμενος
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου