I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]-[BLUES]-I HAVE EVERY DAY THE BLUES

.
.
PAINTING -GREEK
Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
[BLUES]
-I HAVE EVERY DAY THE BLUES
.
.
.

BLUES-χ.ν.κουβελης
.
.
[Σημερα εχω πικρα και παραπονο,κανεις μην μου μιλησει]
I HAVE EVERY DAY THE BLUES
[ειπε οταν ρωτηθηκε μαυρος δουλος σε βαμβακοφυτεια στο δελτα
του Μισσισσιππι]
θυμαμαι,και δεν ξεχνω, τα Blues ,που ακουγα στη σκαλα στο σπιτι μου,
που γεννηθηκα,15,16,17,18,19 χρονων,...μετα τον καπνο τα καλοκαιρια
στο ραδιοφωνο στα μεσαια κυματα στην ησυχια και στην αγια κουραση
της γειτονιας μου μεχρι αργα τη νυχτα,παραπονο και πικρα στη φυσαρμο-
νικα στα λογια στη κιθαρα Διαμαρτυρια και αξιοπρεπεια.Στο Δελτα της
ζωης μου.Η Ιστορια των Κατατρεγμενων και των Ταπεινωμενων της Γης.
Ανθρωπων Μακρινων και Κοντινων μου.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου