I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]-Woody Allen-SORRY MY FRIEND WOODY IN REFRASE-ING YOU

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

Woody Allen
SORRY MY FRIEND WOODY IN REFRASE-ING YOU
 .
.
.
.

Woody Allen-χ.ν.κουβελης
.
.
SORRY MY FRIEND WOODY IN REFRASE-ING YOU-χ.ν.κουβελης
.
.
-δεν μπορω ν'ακουσω Βαγκνερ.Γιατι μου'ρχεται να ορμησω να κατακτησω
τη Πολωνια
-ο κοσμος χωριζεται σε καλους και κακους.Οι καλοι κοιμουνται καλυτερα,
αλλα οι κακοι περνουν καλυτερα τις ωρες,που δεν κοιμουνται
-αν υπαρχει ο θεος ας μου στειλει μηνυμα.Να μου κανει μια καταθεση σε
μια ελβετικη τραπεζα
-οι πλουσιοι οφειλουν την υπαρξη τους στους φτωχους.Αντιθετα οι φτωχοι
οφειλουν την ανυπαρξια τους στους πλουσιους
-το παραπονο απ'τη ζωη μου ειναι που δεν ειμαι καποιος αλλος
- για να ριξεις μια γυναικα πρεπει να πεις ψεματα,για να τη χωρισεις πρεπει να
πεις αληθεια
-μην ζητας χρηματα,που εχεις δανησει.Ειναι αγενες.
-μια γυναικα η' σ'αρεσει η' δεν σ'αρεσει.Εμενα μ'αρεσει το πρωτο
-ο πολιτικος ειναι ανθρωπος με καλες προθεσεις,που κατεληξε απατεωνας
-αμφιβαλλω οτι η γη ειναι σφαιρικη.Αποδειξη οτι δεν υπαρχει Ισοτητα
-αν δεν σου μοιαζει το παιδι σου,δεν φταιει παντα ο εραστης της γυναικας
σου
-οι αριθμοι λενε οτι ειναι απειροι και δεν καταλαβαινω γιατι,αφου κανενας
δεν θα τους μετρησει,δεν χρειαζονται
-αυξηση μισθου σημαινει αυξηση εκτιμησης απο την φιλεναδα σου
- αν ειναι να χρεωκοπησεις,καλυτερα να παραμεινεις φτωχος
-[παραλλαγη]ποτε κανενας φτωχος δεν φτωχευσε
-κανω ταινιες εδω στην αμερικη ,και προβαλλονται απεναντι στην ευρωπη
-ενας πινακας ζωγραφικης δεν αξιζει τιποτα αν τον γυρισεις αναποδα
-αγαπω την ελευθερια,γιατι μου θυμιζει τον φασισμο
-οταν εισαι μυωπας η γυναικα που τα φτιαχνει μαζι σου ειναι ασχημη
-σε καθε ταινια μου ψυχαναλυομαι τζαμπα με τα χρηματα των εισιτηριων
σας
-για να διαφημησεις ενα καλτσον χρησιμοποιησε μια πορνοσταρ.Ειναι πιο
δημοφιλης
-αν μου προσφερεις ενα μπιφτεκι με τηγανισμενες πατατες με σος και
μια ταινια του γουντι αλεν,θα προτιμησω το μπιφτεκι
-το φως εχει οριο στη ταχυτητα του,αυτο λεγεται καταπιεση δικαιωματων
-δεν ειμαι ρατσιστης,γιατι δεν με συμφερει,το πρωτο θυμα θα ημουν
εγω
-παντρευτηκα για να'χω κοντα μου εναν ανθρωπο να ψαχνει για τα γυαλια
μου
-μην κοιμασαι με διασημες,θα ξυπνησεις σε στουντιο
-δεν την καταλαβαινω την φιλανθρωπια,γιατι καταλαβαινω πολυ καλα την πα-
λιανθρωπια
-αν πεις το ασπρο μαυρο ειναι προπαγανδα.Αν πεις το μαυρο ασπρο ειναι απατη
Τωρα γιατι η προπαγανδα ειναι απατη,αφου ειναι διαφορετικα;
-μια γυναικα ασχημη στην φωτογραφια μπορει να βγαινει ομορφη.Εγω ομως δεν
ερωτευομαι φωτογραφιες
-δεν βλεπω σινεμα αλλων γιατι δεν με κλεβει κανενας ,και νοιωθω αχρηστος
-ζω σε μια χωρα,που κυβερναει τον κοσμο και δεν μπορω να βαλω το πλυντηριο
να δουλεψει
-ο ανθρωπος,που λεει ψεματα ,ειναι πολυ ψηλα στην εκτιμηση μου.Ειναι εφυης
-ενα χαρτονομισμα αν το δινεις σε μια πορνη ειναι αμαρτια.Αν το δινεις σ'εναν
φτωχο ειναι αγαθοεργια.Το πρωτο το δινεις με ευχαριστηση.Το δευτερο με
ιδιοτελεια
-ο κοσμος χωριζεται σε δυο,σ'αυτους,που μας γνωριζουν,και σ'αυτους,που δεν
μας γνωριζουν.Τους δευτερους δεν θελω να τους ξερω
-απο τον θορυβο και τη μουσικη προτιμω τη μουσικη,γιατι συνοδευει ενα
ρομαντικο βραδυνο δειπνο με μια ομορφη κυρια σ'ενα πολυτελες ρεστοραν
-οταν γυριζω μια ταινια εχω μια ιδεα,οταν την τελειωνω δεν εχω καμμια
-στο τελος ενος βιβλιου[η' ενος φιλμ] θα καταλαβεις την αρχη του
-
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου