I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Ζειμπεκικο[Της Γερακινας Γιος]Αυτα Ειδα[By ARTPOETICACOUVELIS-στον Αστακο

.
.

Ζειμπεκικο
[Της Γερακινας Γιος]
Αυτα Ειδα
[By ARTPOETICACOUVELIS]
.
.
ΑΥΤΑ ΕΙΔΑ
Αυτα ειδα στον Αστακο πριν 4 χρονια,
ακουστηκε ο μπαγλαμας[ο τζουρας],επειτα η φωνη
του ταπεινου μουσικου,''εγω ειμαι της γερακινας
γιος'',ενας απο μια παρεα σηκωθηκε,εφερε
στροφες τα 83 του χρονια,τον ασημωσε τον
μουσικο σ'ενα απο τα γυρισματα,ετσι οπως στη
ζωη,μια μερα ερχεσαι,σηκωνεσαι,φερνεις τις
βολτες σου,''εγω δεν ζω γονατιστος'',μεχρι
να φυγεις,σαν ποτε να μην ησουν ,να μην
γλεντισες,ενα αινιγμα για τους γλαρους,που
πετουν πανω απ'τα κυματα της θαλασσας,
μετρωντας τα καταρτια στις βαρκες,αυτοι
οι συνοδοι του Οδυσσεα,δεν ξερουν,αγνοουν
την γερακινα,και τα συμβολα της,εχουν τα δικα
τους,την θαλασσα πως να την εξαντλησεις,τη ζωη,
θαλαττα θαλασσα sea mer Meer mare αλς αλος
παρηχησεις ηχων ο κοσμος μας,γνωστος
αγνωστος ,δικος μας,γλωσσα,που μιλαμε,
καταλαβαινουμε και δεν καταλαβαινουμε.
Αυτα ειδα εκεινο το πρωινο στον Αστακο,οπου και
να'σαι,οτι και να κανεις,σταματα τη ζωη σου και
ακου ,''εγω ειμαι της γερακινας γιος'',στροφες
βολτες γυρω σου ο χορος μου,ποτε κοντα,μια αναπνοη,
ποτε μακρυα,μια αιωνιοτητα,χτυπα τα χερια
στον ρυθμο του.
Μην αμελησεις,ετσι κι αλλιως τιποτα δεν διαρκει
για παντα,αλλη ευκαιρια δεν θα'χεις,μαζυ μου
τωρα ειναι η ωρα η στιγμη.Το ξερεις.
Εγω ,ενας Οδυσσεας .Κανεις.
Ουτις.
.
.

.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου