I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ[Ο Καραγκιοζης ζογκλερ της μπαλας]animations By ARTPOETICACOUVELIS

.
.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
[Ο Καραγκιοζης ζογκλερ της μπαλας]
animations By ARTPOETICACOUVELIS
.
.

.
.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Μαθηματα Ποδοσφαιρου
[Στο γηπεδο ο Καραγκιοζης κανει μαθηματα ποδοσφαιρου
στο Κολλητηρη]
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Κολλητηρη,ανοιξε τ'αυτια και ρουφηξε αυτα που θα σου
πω απο την τεραστια μπηρα μου.Ενα σου λεω μονο,
ο Μαραντονα γνωστος μου φιλος καθονταν δυο παραγκες
παρακατω,οσο για τον Πελε ηταν ξυπολητος ,εγω εκλεβα
ποδοσφαιρικα παπουτσια του και τα'δινα να παιξει.
Μεγαλη υποχρεωση μου'χει.Στον Μαραντονα εγω
του'μαθα το κολπο με τ0 χερι,σαν μακρυχερης που ειμαι.
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Μπαμπακο μη μου πεις πως ξερεις και τον Μεσι,ειναι
το ενταλμα μου,θελω αυτογλυφτο
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Τι λες μωρε,τον Μεσι τον ξερω κι απο την αρχη κι
απο την ακρη,αλλα και την αναποδη.Μεγαλη υποχρεωση
μου'χει,μικρος οταν ηταν και πεινουσε ολο εκλεγε και
το λυπηθηκα του εδωσα ενα ολοκληρο κρεμμυδι,το φαγε
σαν μαρουλι,στερηθηκε η οικογενεια μου,πεινασαν τα
παιδια μου γι'αυτον
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Και μενα τι μου'δωσες;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Μια σφαλιαρα ξεγυριστη ,να μην ζητας πολυτελειες
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Τι θεση θα με βαλεις να παιξω;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Εξω δεξια κυνηγος
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Τι εξω απο το γηπεδο ,θα βοσκαω ; και θα κυνηγαω
μπεκατσες
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
[σφαλιαρα,Φαπ]Οχι μωρε μουργο,ειπα εξω δεξια
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Μα εγω ειμαι αριστερος ,δεν θελω να παιζω δεξια
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Οχι, δεξια θα παιζεις ,εκει ειναι καλα,για να μην τρως
ξυλο
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Πες μου καιι ξεγνωριστο απο την καρεκλα σου
ΚΡΤΑΓΚΙΟΖΗΣ
Τι καρεκλα μωρε αμορφωτο,Καριερα το λενε
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Καλα, καρετα -καρετα
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Επαιζα με την Μπαρτσελονα,περνω την μπαλα
περναω εναν περναω δυο περναω τρεις
περναω τεσσερις,περναω εντεκα,περναω δωδεκα
περναω ...
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ[Τον διακοπτει]
Καλα τι εκανες;εντεκα ειναι οι αντιπαλοι,οχι
τριακοσιοι
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ[Φαπ,σφαλιαρα]
Ασε τις ειρωνειες,τριακοσιοι,εσυ δεν ξερεις
να μετρας σταματας στο δυο,σε στελνω να κλεψεις
δυο κοτες και φερνεις ολο το κοτετσι,και μας ειρωνευε-
σαι. Μπουφο ε μπουφο.Τριακοσιους.Ναι ,τριακοσιους.
Εσενα τι σε νοιαζει,οσους θελω περναω,ειχα την μπαλα
στα ποδια κι οποιον εβρισκα μπροστα μου τον περναγα,ας
ηταν κι ο Σουμαχερ,ας μου'περναν την μπαλα αν μπο-
ρουσαν
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
[ειρωνικα]Και πως εγινε αυτο ρε Φετφατζιδη;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Τους περασα ολους μετα γυρισα και τους ματα-
περασα ,μετα τους περασα παλι...
ΚΟΛΗΤΗΡΗΣ
[Τον διακοπτει]Κι αυτοι περασαν καλα και μεις
καλυτερα
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Τωρα την θελεις την σφαλιαρα σου[Φαπ]την ζηταει
ο οργανισμος σου.
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Τι βαρας,απονε σκληρε πατερα,το ορφανο.
Συνεχισε γιατι θα τελειωσει ο αγωνας και δεν
εχει καθυστερηση .Θα σφυληξω
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Αφου περνουσα και περνουσα ,περασα και δικους
μου συμπ[λ]αιχτες κι εφτασα στα δικα μας καρε-
καφε και στελνω ενα κεραυνο στο οριζοντιο δοκαρι,
Φαααπ[το Κολλητηρη φοβαται]σαν σφαλιαρα,
το στραβωσα.Ετσι για να τους εξεφτελισω
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Και ποσο κερδισατε;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Χασαμε 7-0
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ
Φανταζομαι το ξυλο που θα'φαγες;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
[απειλητικα] Το φανταστηκες το δικο μου ξυλο.Το ξυλο
που θα σου δωσω τωρα εγω,το δικο σου ξυλο,θα ειναι
πραγματικο .[το κυνηγαει και φωναζει]
Αχαριστο,εγω που σου λεω μυστικα της μπαλας
που δεν τα ξερει ουτε ο Αλεφαντος
[κυνηγαει το Κολλητηρη στο γηπεδο]
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου