I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022

GREEK POETRY -ένας λεπρος βασιλιάς ο Θηβαίος Οιδιποδας -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

 .

.

GREEK POETRY

-ένας λεπρος βασιλιάς ο Θηβαίος Οιδιποδας

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.

.


ένας λεπρος βασιλιάς ο Θηβαίος Οιδιποδας

-χ.ν.κουβελης c n couvelis


Εγώ ο Οιδίποδας βαδίζω στην ερημιά

η βροχή με βρέχει

ο ήλιος με καίει

στα πόδια μου η αναπηρία

οι βολβοί των ματιών μου

βουλιάζουν στο σκοτάδι

ακούω τη φωνή της Σφίγγας

ποιος γρίφος ορίζει τη μοίρα μου;

θεός η' μη θεός;

στην εφταπυλη Θήβα;

η' ένοικος σ'ενα διαμέρισμα στη Κυψέλη;

η μικρότητα του κόσμου

αντέχει την αιωνιότητα

και τελικά το πρόσωπο μου στη μάσκα ενός ηθοποιού

τα κυπαρίσσια δείχνουν το μέρος

σιωπή,απέραντη ησυχία

τι ζητάς εδώ;ένας τυφλός;

πως ως εδώ ήρθες;

ποιοι σε φέραν;και με ποιο συμφέρον;

στις αφίσες διαφημίζουν το θριαμβευτικό πέρασμα σου

τα φύλλα των δέντρων

πέφτουν φθινόπωρο

σαπίζουν στο χώμα

ένας λεπρος βασιλιάς ο Θηβαίος Οιδιποδας

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου