I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΝΗ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΝΗ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΝΗ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

η αίθουσα ήταν λευκή,άδεια,ζαλίστηκε,κοίταξε το ρολοι,είχε αργήσει,άνοιξε μια πόρτα στο βάθος,μια γυναίκα του έκανε νόημα,πλησίασε,αργήσατε κύριε,του είπε,είναι οργισμένοι μαζί
σας,δεν θα σας δεχθούν σήμερα,γέλασε,μα είναι ανόητο,είπε,εγώ το διασκεδάζω,ποιοι
είναι αυτοί οι τύποι; κάποιοι πολύ σπουδαίοι και να προσέχετε τις εκφράσεις σας αλλιώς
θα έχετε προβλήματα,τον προειδοποίησε η κοπέλα,εσείς ποια είστε; τι αλήθεια παριστάνεται
πως είστε;την ειρωνεύτηκε,μια απλή υπάλληλος κυριε,απάντησε εκείνη,ούτε καν,θα ελεγα,
υπάλληλος,εκτελώ την ποινή μου,ποινή;αντέδρασε,εσείς τιμωρηθηκατε;για ποιο λόγο;
η κοπέλα του έδειξε το αριστερό χέρι,ορίστε,κοιτάξτε,είδε τον δείκτη με το μέσο κολλημένο,γέλασε,αυτό είναι το αμάρτημα,μα δε φταίτε εσείς γι'αυτό,ένα φυσικό σφάλμα,
είπε,μια όμως δισμορφια,τον διόρθωσε εκείνη,ας σοβαρευτούμε κυρία μου,εγώ κοιτάξτε με
καλά,τι δισμορφια έχω,που τέλος πάντων με κατασετε;αντέδρασε εκείνος,
ειλικρινά,κύριε,απαντησε, η κοπελα,δεν βρίσκω καμία,για να το λένε όμως αυτοί σίγουρα έχετε,βλέπω πως έχετε,της είπε πάλι ειρωνικά,τυφλοί πίστη σ'αυτους,τους έχετε δει τουλάχιστον,
πως μοιάζουν,εγώ σας το ομολογώ,είπε εκείνη,δεν τους έχω δει,κι ούτε νομίζω επιτρέπετε να
τους δει κανεις,κανένας,απ'οσους γνωριζω δεν τους εχουν δει,άρα,είπε εκείνος,είναι μάλλον ανύπαρκτοι,σύμφωνα με τη λογική σας,απάντησε η κοπέλα,ναι ανύπαρκτοι,τότε,ρώτησε εκείνος,γιατί υπακους,;λόγω της δισμορφιας;
απάντησε εκείνη,εμενα,δεν σας το κρύβω,της είπε εκείνος,και της έπιασε το αριστερό χέρι,μου αρέσουν τα δάκτυλα σου,έτσι κολλημένα είναι αρκετά ερωτικά,της χάιδευε τα δάκτυλα,σου
αρέσει να σε χαϊδεύουν,τρελενομαι,απάντησε με φωνή τρεμουλιαστει η κοπέλα,έπειτα συνήλθε,
μη σταματήστε,θα μας τιμωρήσουν σκληρά και τους δύο,ποιοι;οι ανύπαρκτοι;γέλασε εκείνος δυνατά,έλα,μικρή μου,ποιο είναι το ονοματάκι σου,
Λενη,απάντησε εκείνη,θα έρθεις στο δωμάτιο μου,της είπε τη διεύθυνση,την επανέλαβε,θα
σε περιμένω,απόψε το βράδυ,

άκουσε το χτύπημα στη πόρτα,ανοιχτά ειναι,μπες,της φώναξε,η Λενη εμφανίσθηκε στη πόρτα,ακίνητη,μη διαστάζεις,της φώναξε,έλα,μου φαίνεται πως με παρακολούθησαν,του είπε
το κορίτσι,φοβάμαι,ξέρουν πως είμαι δω,θα μας τιμωρήσουν και τους δύο,σηκώθηκε,
πήγε κοντά της και την αγκάλιασε,ησύχασε,ιδέα σου είναι,της χάιδεψε το χέρι,Λενη,της είπε,
είσαι πολύ όμορφη,

όταν ξύπνησε την άλλη μερα, η Λενη δεν ήταν στο κρεβάτι,τη φώναξε,δεν πήρε απάντηση,σηκώθηκε,ούτε στο σαλόνι,ούτε στη κουζίνα,ούτε στο μπάνιο ήταν,
πήγε στο κτίριο,χτύπησε το κουδούνι,δεν του άνοιξαν,
έφυγε,
είχε νυχτώσει,
έφαγε σ'ενα εστιατόριο,
αργότερα πήγε σ'ενα μπαρ,τον είχε ζαλίσει ο θόρυβος και το ποτό,
άκουσε πίσω του το δυνατό γέλιο μιας γυναίκας,γύρισε το κεφάλι,
ήταν η Λενη,αγκαλιά μ'εναν ηλικιωμένο κύριο,
σίγουρα ήταν μεθυσμένη,γύρισε στη θέση του

τη βρήκε στο σπίτι,έχω πιει πολυ του είπε,ξερασα,με πονάει το κεφάλι,έχεις παγάκια στο ψυγείο;
της έφερε,ποιος ηταν αυτός ο γερος;την τράνταξε,εκείνη γέλασε,ζηλεύεις μωρό μου;του είπε,αυτός που θα ασχοληθει με την υπόθεση σου;βέβαια,μη νομίζεις,είναι ένα-δύο θέσεις πιο πάνω,τι σημαίνει αυτό;την έκοψε,πως υπάρχουν πολλοί ανώτεροι πάνω απ'συτον,και συ σκέφτηκες να πας με όλους αυτους,της είπε,για να με βοηθήσεις;ανόητη είσαι;δεν υπάρχει,πίστεψε μου,απάντησε η κοπέλα κλαίγοντας,κανένας άλλος τρόπος για να σωθείς;να σωθώ;ξέρεις τι λες;της είπε,τι έκανα;πηγές
μαζί μου,σου άρεσαν τα δάχτυλα μου,απάντησε η κοπέλα,
άρπαξε τα κολλημένα δάκτυλα της,τα έβαλε στο στόμα του και τα δάγκωσε,αυτά τα υπέροχα δάκτυλα,της είπε,

δεν ξαναείδε τη Λενη από εκείνο το βράδυ,εξαφανίσθηκε,αν δεν την είχαν δολοφονήσει,
πετάξει σε κάποιον υπόνομο,θα ήταν,υπέθεσε,ερωμένη,κάποιου από αυτούς του υψηλά ιστάμενους,ένας λόγος σκέφτηκε να τους προκαλέσει,να ασχοληθούν με την υπόθεση του,ίσως
σε κάποια άλλη λευκή αδεια αίθουσα ανοίξει μια πόρτα στο βάθος και δει τη Λενη με τα
λατρεμένα κολλημένα δακτυλα
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου