I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Georges Braque's 19 Logoi- [μεταφραση translation c.n.couvelis χ,ν,κουβελης] ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis} . .

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Georges Braque's 19 Logoi-
[μεταφραση translation c.n.couvelis χ,ν,κουβελης]
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Georges Braque-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Georges Braque's 19 Logoi -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
[μεταφραση translation c.n.couvelis χ,ν,κουβελης]

η αληθεια υπαρχει, μονο τo  ψεμα ειναι εφευρεμενo
υπαρχει μονο ενα πραγμα π'αξιζει στη τεχνη.το πραγμα που δεν μπορεις να εξηγησεις
η πραγματικοτητα μοναχα τοτε αποκαλυπτεται οταν φωτιζεται απο μια ακτινα ποιησης
η ζωγραφικη ειναι ενα καρφι στο οποιο στεραιωνω τις ιδεες μου
η τεχνη αναστατωνει,η επιστημη διαβεβαιωνει
εχω κανει μια μεγαλη ανακαλυψη,δεν πιστευω πλεον σε τιποτα
γι'αυτο που αξιζει στην τεχνη ειναι αδυνατον να μιλησεις
καποιος δεν μπορει ν'αποδρασει απ'την εποχη του οσο κι επαναστατης να'ναι
η αποδειξη εξαντλει την αληθεια
η ζωγραφικη τελειωνει οταν η ιδεα εχει εξαφανισθει
να εργαζεσαι απ'τη φυση αυτοσχεδιαζοντας
η τεχνη πρεπει να΄χει γνωση των οριων
απο το οβαλ ανακαλυψα το οριζοντιο και το καθετο
δεν νομιζω οτι η ζωγραφικη μου εχει κατι το επαναστατικο,δεν ηταν εναντια σε κανενα
ειδος ζωγραφικης,ποτε δεν ηθελα ν'αποδειξω οτι εγω ημουνα ορθος και καποιος λαθος
αν δεν υπαρχει μυστηριο δεν υπαρχει τεχνη
η ποιηση στη ζωγραφικη ειναι οτι ειναι η ζωη στον ανθρωπο
μια ζωγραφικη που δεν εχει κατι να διεγειρει,τοτε,τι ειναι;
ενα ζωγραφικο εργο δεν πρεπει μονο να βλεπεται ,αλλα και να αγγιζεται
δεν χρειαζομαι τον ηλιο,γιατι παιρνω το φως μου παντου μαζι μου
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου