I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Πορτραίτο γυναίκας-[Ανθρωπινα Εσωτερικα]- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Πορτραίτο γυναίκας-[Ανθρωπινα Εσωτερικα]-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
πορτραιτο γυναίκας-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

(Ανθρώπινα Εσωτερικά)-χ.ν.κουβελης
πορτραιτο γυναίκας

στην Αιολου σε καφέ. ήρθε καθυστερημένη. παράγγειλε κρύα μπύρα."θα έχει
καύσωνα σήμερα"είπε.μιλησε για τα προβλήματα στη δουλειά. φοβονταν μή-
πως την απολύσουν.εχει περίπου πέντε μήνες που δουλεύει.σήμερα έχει ρεπό.
αύριο δουλεύει πρωί. παρατήρησα τα νύχια της. γαλάζια με μια κίτρινη γραμμή
διαγώνια. γέλασε.έπειτα σοβάρεψε.ακουστηκε το δυνατό γέλιο μιας γυναίκας
στο βάθος πισω. γύρισα και κοίταξα.η γυναίκα μιλούσε στο κινητό.
"σου μοιάζει"της είπα. "θα'λέγε κανένας πως είσαι εσύ. κοίταξε"
δεν γύρισε να κοιτάξει. "το ξέρω"απαντησε"οχι δεν μοιάζουμε,ειμαστε οι ίδιες''.
την κοίταξα."μην σε παραξενεύει"με καθυσηχασε"αυτο σήμερα είναι συνηθισμέ-
νο"."δηλαδή"της είπα "αν αυτή η γυναίκα σηκωθεί να φύγει εσυ..."."μην ανησυχείς"
με διέκοψε"εγω θα συνεχίσω να είμαι εδώ μαζί σου να πίνω τη μπύρα μου και μά-
λιστα σκοπεύω να παραγγειλω και μια άλλη".έβαλε την υπόλοιπη μπύρα στο ποτήρι
της.ήπιε.γυρισα με τρόπο και κοίταξα πίσω μου. η κυρία τωρα κάθονταν μ'εναν κυ-
ριο. "ευτυχώς δεν μου μοιάζει. δεν είμαι ο ίδιος"αστειευτηκα."ούτε κι αυτή είναι
ίδια".κοίταξα καλύτερα. "έχεις δίκιο "είπα.μετά απο λίγο πέρασαν από μπροστά μας
κάι βγήκαν από το καφέ.η γυναίκα ήταν μεγαλύτερη στην.ηλικια, ειχε μικρότερο
ύψος και μαύρα μαλλια.ο άντρας μέτριο ανάστημά.παραγγειλε μια δεύτερη μπύρα.
 "πόσα λίγα πράγματα μπορεί να ξέρουμε άκομα και για έναν άνθρωπο με τον οποίο
συναναστρεφομαστε χρονια"ειπε.συμφωνησα.η μπύρα σερβιρισθηκε.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου