I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

LITTERATURE-ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-[α']-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

woman-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
.
.
ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-[α']
.
-η Ελενη
σηκωσε τη φουστα της,μου εδειξε ενα σημαδι ψηλα στο
μπουτι της,στο αριστερο ποδι,''εσβησε ενα τσιγαρο πανω
στο ποδι μου,το πιεσε με μανια,να μ'ασχημηνει,φωναξε'',
το κοιταξα,''δες το'',μου ειπε
-η Αλεξανδρα
''χωρισα πριν δυο μερες'',με κοιταξε,''μην με νομισεις ευκολη,
επιπολαια'',
-η Κατερινα
στον Πειραια,στη Ζεα,Απριλιος 2001,σε μια καφετερια,''ποια
γυναικα αγαπησες περισσοτερο;'',ρωτησε,δεν της απαντησα,
δεν ηθελα να της πω ψεματα
-η Αλικη
στον καθρεφτη απεναντι μου,δωματιο σ'ενα ξενοδοχειο στο
κεντρο,Θεσσαλονικη,εβαφε τα χειλη της,γυρισε προς το
μερος μου,''σ'αρεσουν;'',σ-αυτη τη πολη δολοφονησαν τον
Γρηγορη Λαμπρακη,σκεφτηκα,''μ-αρεσουν'',απαντησα,γελασε,
γυρισε στον καθρεφτη της
-η Νικη
στο ηλεκτρικο τρενο ,απο Ομονοια προς Μοναστηρακι,στο υπο-
γειο τουνελ,''φαντασου κατι να γινει,ενας σεισμος η' ενας κατα-
κλυσμος και να μην βγουμε πανω'',την ακουσα να μου λεει,ψιθυ-
ριστα,σφιχτηκε πανω μου,μαλακο το κορμι της,ευθραυστο,ηταν
παντως μια πιθανοτητα
-η Φωτεινη
μου εδειχνε παλιες φωτογραφιες,νεαρη κοπελα,''αυτες ειναι απο
το Λυκειο,εκδρομη στο Ναυπλιο'',''αυτες οταν αρραβωνιαστηκα'',
''αυτες οταν παντρευτηκα,ο γαμος'',μου εδειξε και μια φωτογρα-
φια ,πισω θαλασσα,φορουσε ενα ασπρο κοντο φουστανακι, κοι-
τουσε κατευθειαν το φακο,χαμογελουσε,''εσυ την τραβηξες'',''θυ-
μασαι;'',γυρισα πισω τη φωτογραφια,εγραφε:17 Ιουνιου 1998,
''τοτε ημουν 19 χρονων'',ειπε
-η Ελενη
''η μανα εφυγε με καποιον αντρα,δεν ξαναγυρισε,ο μπαμπας
στεναχωρεθηκε,ημουνα 10 χρονων,ακετα μεγαλη να το καταλα-
βω,κρυβονταν,ενιωθε ντροπη,ο αδερφος μου ηταν πολυ μικρος
δεν καταλαβαινε,ζητουσε τη μαμα,του ελεγα ψεματα,να ηρεμη-
σει,να μην κλαιει,αργοτερα οταν μεγαλωσε του ειπα την αληθεια,
ακουσε βουβος,δεν ειπε τιποτα,ουτε ειπε για κεινη κατι,να τη
βρισει,να ξεσπασει,ο μπαμπας δεν υπηρχε,δυο χρονια πριν,ρω-
τησε πως το πηρε,του ειπα,εφυγε απ'το σπιτι,γυρισε μετα απο
μια βδομαδα,δεν τον ρωτησα που χαθηκε,''τη βρηκα'' μου ειπε,
''παντρευτηκε,εκανε αλλη οικογενεια,μου ειπε να την συγχωρε-
σω'',σταματησε,σαν να δισταζε να συνεχισει,''πειραζει που δεν
την συγχωρεσα;'',με ρωτησε,οχι δεν με πειραζε,αλλωστε κι εγω
δεν την ειχα συγχωρεσει''
της αφησα λιγα χρηματα παραπανω απ'οτι μου ζητησε,πληρωσα
για το κορμι της,για την αληθεια η' το ψεμα δεν μ'ενδιεφερε
-η Βασιλικη
χτυπησε το τηλεφωνο της,διαμερισμα στα Κατω Πετραλωνα,με
κοιταξε,''σηκωσε το'',της ειπα,με κοιταξε,''σηκωσε το'',το σηκω-
σε,ανοιξα τη πορτα και βγηκα εξω,δεν πηρα το ασανσερ,κατε-
βηκα απο τις σκαλες,μετα απο δυο ωρες γυρισα ,δεν τη βρηκα,
ενιωσα αναλαφρος,σαν ν'αφησα ελευθερο εναν ανθρωπο,να
ανοιξα τη πορτα της φυλακης του και να τον απελευθερωσα
-η Ειρηνη
''θα κανω μπανιο'',μου ειπε,πηγε στο μπανιο,σε λιγο ακουσα το
νερο που ετρεχε,κατι μου φωναξε απο'κει,ανοιξα τη πορτα,''δω--
σε μου μια πετσετα'',πηρα τη πετσετα της την εδωσα,γελασε,
βγηκα απ'το μπανιο,καθησα στο σαλονι,ανοιξα την τηλεοραση,
σε λιγο ηρθε και καθησε διπλα μου,ο αερας γυρω μου αλλαξε,
εγινε πιο δροσερος
-η Μαρια
ειχε πανσεληνο,βραδυ,απο την ανατολη εβγαινε το φεγγαρι,''εχει
πανσεληνο'',ακουσα τη φωνη της,παρακολουθουσα τα κυματα που
εφερναν το φως της στα ποδια της κι εκει τα σωριαζαν,''πιασε
το φως'',επιασα τα ποδια της,''τοσο φως'',ειπε,''στα χερια σου'',
την ακουσα,τωρα ολ'αυτα τα θυμαμαι
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου