I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

5 Αποκριατικες Μασκες [ 5 Carnaval Masques ] και 21 Αποσπασματα απο τις ''Μασκες''






.
.
. Απο τις ''ΜΑΣΚΕΣ''
.
Ειναι αληθεια πως
γνωρισα τη μασκα σου
Τωρα βγαλτην
να δω το κενο,που εισαι
.
Η μασκα που φορας
ειναι οι πραξεις σου
Την δικαιουσαι,σου ανηκει
Ομως εμενα τωρα
δεν μπορεις να με γελασεις
.
Με οικονομια ,
μην καταναλωσεις τις μασκες.
Να σου μεινουν για το υπολοιπο
της ζωης σου
.
Σημερα μην βαλεις τη μασκα,
θελω αληθειες
.
Με ποσες μασκες συναλλασεσαι ;
Με ποσα κενα γεμιζεις;
Δεν ειμαι κοντα,δεν φορω μασκα.
Ειμαι Εγω .
.
Αν βαλω μασκα
δεν θα το καταλαβεις.
Συνηθισες στο ψεμμα
.
Αυτο ,που χανεις
δεν ειμαι εγω
Πισω απ'τη μασκα
χανεις το προσωπο σου
.
Σε φωναξα και
γυρισες τη μασκα σου.
Ομως δεν υπηρχα
.
Οταν μιλας μαζυ μου
να βγαζεις τη μασκα.
Τη βλεπω,και δεν μ'αρεσει
.
Ο αγωνας τελειωσε.
Το αποτελεσμα:
Εσυ - Εγω 1001 -ο μασκες
.
Δεν θα σε δω ποτε πια.
Δεν βλεπω τις μασκες.
Ειμαι τυφλος
.
Σου επιστρεφω τις μασκες .
Εσυ ,
Δεν εχεις τιποτα να μου επιστρεψεις
.
Φευγοντας αφησες τη μασκα
πανω στο τραπεζι,
Στον καθρεφτη ειδα την αλλη,που
φορουσες απο κατω
.
Κι αν δεν ειδα τις μασκες σου
ηταν γιατι εγω κοιτουσα
το φως και
τη θαλασσα
Τωρα βραδυασε κι η
θαλασσα χαθηκε στην ομιχλη
Αυριο φτανω ναυαγος στο σπιτι μου
.
Πες μου,
τουλαχιστον εκεινη η μασκα εγινε
για να ξεγελασεις εμενα ;
η' ειναι
πολλων χρησεων;
.
Αν και γνωριζω να κανω μασκες,
σιγα την τεχνικη,
ομως καμια δεν θα κανω,
κι ας μην με κανει παρεα καμια
αλλη μασκα.
.
Σε τι σε ωφελουν τοσες μασκες;
Και τι, αληθεια , κερδιζεις απ'τον πληθωρισμο
του ψευδους ,που μεγαλωνει;
.
Εγω ,που σου μιλω ειμαι
αυτος ο αμασκαρευτος
ο αζητητος
ο αναρχος
ο ερημος
ο πικραμενος
.
Δεν ψαχνω να σε βρω,
ετσι κι αλλιως πολλες οι μασκες γυρω μου.
Πως να σε ξεχωρισει καποιος ;
.
Στην αρχη δεν βλεπεις τη μασκα,
αορατη.
Επειτα το αορατο γινεται ορατο και
τα παντα ξεκαθαριζουν.
Ευτυχως.
.
Δεν εχασες εμενα,
εχασες εναν ανθρωπο,που
δεν φορα μασκα ,
κατι σπανιο δηλαδη.
Ασημαντο
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου