I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 2 Μαΐου 2015

GREEK POETRY-η πεταλουδα στο κηπο μου-butterfly in my garden- POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY-η πεταλουδα στο κηπο μου-butterfly in my garden-
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.


πεταλουδα στο κηπο μου-Μαχαιρα-χ.ν.κουβελης

η πεταλουδα στο κηπο μου-χ.ν.κουβελης

Εμπρος μπηκε ο Μαης με βημα ταχυ

Χαιρε Συμμετρια
Χαιρε Αεικινητον Θαυμα
Χαιρε Ωραιοτητος Φανερωσις

εις ονειρον ολιγον πριν του ξυπνηματος μελισσα υπνωτουσα ειδεν
υπεροχην εις συμμετριαν πεταλουδαν και εθαυμασεν αυτην
ερωτωσα δεν αυτην '' ποια η σου ωραιοτης ; '' εκεινη δε απαντησεν
''εν παραδειγμα εγω ειμι εις την Πραγματειαν περι της Αισθητικης του Πλατωνα''

τωρα εις το φως η πεταλουδα
πραγματοποιημενη Ιδεα εις τον αερα και τα χρωματα
ΥπερΩραιοτης αιωρουμενη
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου