I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΣΥΝΤΟΜΑ-Εντοπογραφιες-Ενδογραφιες- Βιτσι-μορφη αγελαδας σε ξυλο-Μαχαιρα Ξηρομερου- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


προς τη Βιτσι-Μαχαιρα-χ.ν.κουβελης
.
.
ΣΥΝΤΟΜΑ
Εντοπογραφιες

ειδα,η πετρα του βουνου,
σαν πλανητης δυει η' ανατελει,
αναλογα,
το φεγγαρι η' η Αφροδιτη
.
.


 μορφη αγελαδας σε ξυλο -Μαχαιρα-χ.ν.κουβελης
.
.
ΣΥΝΤΟΜΑ
Ενδογραφιες

σαν παραμυθι

μου μου η αγελαδα
βοσκει χορτο στη λιακαδα
ηταν καποτε ενας καιρος που τα δεντρα επαιρναν αλλες
μορφες ,οπως μιας αγελαδας,τοτε ενα απο το παιδια
μας φωναξε''να μια αγελαδα'',''η αγελαδα βοσκει'',
θαυμασαμε τη γραμματικη του παιδιου και το συντακτικο
του,''αληθεια,μια αγελαδα βοσκει'',επανελαβε,''την βλεπετε
κι εσεις;'',μας ρωτησε,''την βλεπουμε''του απαντησαμε
.
.







Βιτσι Βρυστιανα Μαχαιρα-χ.ν.κουβελης
.
.
ΣΥΝΤΟΜΑ
Εντοπογραφιες

τοσους τοπους γυρισα αλλον ωραιοτερο απο ετουτον δεν ειδα
-το βουνο ο κωνος η γεωμετρια μου
και του αλογου μου η σελλα
η μεταφυσικη το μετρο του τοπου μου
-λιτο ελαχιστο απεριττο-μετρο ανθρωπου δικαιου-
Αξιον Εστι
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου