Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

PHOTOS-From My Photos Documentairy-Photo And Texts From ''Photography Theory'' by C.N.COUVELIS-Selection 1

.
.
PHOTOS-
FROM  MY  PHOTOS  SELECTION  [1]
Photo and texts by c.n.couvelis
Φωτογραφιες -κειμενα:χ.ν.κουβελης
.
[from ''PHOTO-GRAPHY  THEORY'']
[απο ''ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ''
Photo-Documentairy[Φωτο-Ντοκυμαντερ]
.
Στις φωτογραφιες ντοκυμαντερ εκτυπωνεται το πραγματικο
στιγμιαιο,οπως παρουσιαζεται απροετοιμαστο εκεινη τη
στιγμη.Ο φωτογραφος σαν τον κυνηγο εχει ετοιμη τη φωτο-
γραφικη μηχανη-οπλο να στοχευσει[να συλλαβει] φευγαλαια
[σε μεταβολη]εικονα του  πραγματικου χωρου και χρονου.
Η ληψη της εικονας δεν προετοιμαζεται,ουτε  σκηνοθετειται
η μορφη και το περιεχομενο της.Αμεση καταγραφη της
σκηνης που εκτυλισεται[κινητη η' ακινητη]μπροστα του
[π.χ τα δυο σκυλακια παρουσιαστηκαν ξαφνικα και ηθελαν
να παιζουν μαζι μου-ειδα τα οργωμενα χωραφια ,σταματησα
το αυτοκινητο και πηρα τη ληψη-το ιδιο και με το αυλακι-
την εκκλησια-το γηπεδο-στη φωτογραφια της  παραλιας της βελας
το μοσχαρι και το παλιο λεωφορειο[τωρα ειναι,αυριο δεν ειναι],
το σκυλι στο μαντρι με τα σχισμενα δερματα στις ελιες,το δεμενο
γαιδουρακι,...,
 Στη φωτογραφια -ντοκυμαντερ η φωτογραφικη μηχανη σαν
στυλο[φωτο-στυλο]καταγραφει αυτο που βλεπει το ματι.
Η τεχνικη,η αισθητικη,το υφος, ειναι δευτερευοντα.Προεχει η
Συλληψη του Στιγμιαιου.Η Συλληψη του Στιγμιαιου του
Πραγματικου απο τη Στιγμιαια [ακατεργαστη εκεινη τη στιγμη]
Εμπνευση του Φωτογραφου.
Καλη η'κακη η φωτογραφια,δεν εχει αυτο σημασια.Μεγαλυτερη
σημασια εχει ''Αυτο,που Ειδες εκεινη τη Χρονικη Στιγμη,
και Ειναι[Τουλαχιστον κατα μεγαλο  πσοοστο Ειναι]στη
Φωτογραφια Ακριβως οπως Ηταν τη Στιγμη που το Τραβηξες''.
Φιλοδοξη[και Υπεροπτικη] Φωτογραφιση;Ισως.
Ομως Ειναι Φωτογραφιση σε Αντιστοιχια με την εξ ισου[και σε
ανωτερο βαθμο]Φιλοδοξη και Υπεροπτικη Πραγματικοτητα.
Αυτες οι Φωτογραφιες-Ντοκυμαντερ[και οι αλλες της συλλο-
γων που θα ακολουθησουν]ισως δεν ειναι τιποτα αλλο παρα
ακριβως Φωτογραφιες οπως ολες οι Φωτογραφιες ειναι ακριβως
Φωτογραφιες,και τιποτα αλλο .
Αν σκεφτει κανεις ποσες εικονες[δυνητικες φωτογραφιες]
βλεπει το ματι του καθε ανθρωπου καθημερινα,και ειτε τον αγγι-
ζουν βαθεια η' ειτε αδιαφορει.
Η Φωτογραφιση λεει:''Δες Αυτο,που το Ειδε και το Κατεγραψε
ενας Συν-ανθρωπος  Σου Για Σενα''[Πως το Ειδε και Πως το
Κατεγραψε,θα συμπληρωνα ]
Η Φωτογραφια ειναι η Αθρωπινη Κατασταση της Επικοινωνιας
των Ανθρωπων.[Μια απο τις Καταστασεις Επικοινωνιας,με
μεγαλη βαρυτητα  στον Ανθρωπο και στην Κοινωνια του.Στον
Κοσμο του]
Επικοινωνω σημαινει Γνωριζω
[Φωτογραφω σημαινει διαμεσολαβω [βοηθω] στη Γνωση]
.
.
.
στη παραλια της Βελας[Αστακος]Καλοκαιρι
.

αμυγδαλιες[αμυγδαλοστασι]προς τ'αμπελια[Μαχαιρα Ξηρομερου
αρχες Ανοιξης
.
δυο σκυλακια μ'ακολουθουν[μετα τον Μαραθια στο δρομο προς Βελα]Αστακος
.

η Παναγια στο χωριο Λεσινι[Μεσολογγιου] βυζαντινη εκκλησια
.

θερισμενο χωραφι[τοπιο στην αρχη του Βαλτου [Λεσινι Αστακου]
στο δρομο απο Αστακο προς Μεσολογγι[λιγο πριν στριψεις για τη
Χρυσοβιτσα
.

αυλακι με νερο στο γεφυρακι[στο δρομο μετα τη Γουριωτισα προς τα Οχθια
και το Αγρινιο[Αιτωλοακαρνανια]
.

γηπεδο[Κατακολο]Ηλεια[Καλοκαιρι Αυγουστος 2008]
.

αμυγδαλια και το βουνο [στο Δραγαμεστο]Αστακος
.
 
οργωμενο χωραφι[τοπιο στο δρομο προς Αιτωλικο και Μεσολογγι]
Νεοχωρι Μεσολογγιου
.

στα περιοχη Δασκαλεικα,στις ελιες[κοντα σο Βασιλοπουλο]στο δρομο απο
Μαχαιρα  προς τον Αστακο ]
.

βαρκα[Κατακολο]Ηλεια[Καλοκαιρι Αυγουστος 2008]
.

Παρθενων[Ακροπολη Αθηνων]Αθηνα
.

αποψη της Αθηνας[15 Οκτωβριου 2008][απο την Ακροπολη] με την Αρχαια
Αγορα και τη Στοα του Ατταλου[
.
προς τα ανατολικα τοιχος  σπιτιου[στο παλιο χωριο του Βασιλοπουλου
[Ξηρομερου]
.

δεμενο γαιδουρακι,Καλοκαιρι[στο δρομο προς τη παραλια της Βελας
[Αστακος]απο το δρομο του Βασιλοπουλο,στη διασταυρωση προς Βλυζανα
Ξηρομερο]τραβηγμενη την ιδια μερα με τη φωτογραφια της παραλιας της
Βελας
.

φυλλο μουριας[παραλια Αστακου]φθινοπωρο
.

Αγιος Γεωργιος[στο παλιο χωριο Βασιλοπουλο[Ξηρομερο]
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου