Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

PAINTING -GREEK-Hamiltonian Equation Χαμιλτωνια Εξισωση-PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

.
.
PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
.

Hamiltonian Equation Χαμιλτωνια Εξισωση-3μ χ 4,50-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
.

The Wall- Το Τοιχος -The Wall -Pink Floyd-Animation And Texts on Wall By c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

.
.

The Wall- Το Τοιχος -c.n.couvelis χ.ν.κουβελης,



The Wall- Το Τοιχος -c.n.couvelis χ.ν.κουβελης ,1 τμημα



The Wall- Το Τοιχος -c.n.couvelis χ.ν.κουβελης ,2 τμημα



The Wall- Το Τοιχος -c.n.couvelis χ.ν.κουβελης ,3 τμημα
.
.
The Wall -Pink Floyd
-Animation And Texts on Wall By c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
 .
.
.
.
.

PAINTING -GREEK-ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ 2-PORTRAITS 2-PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

.
.
PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ 2-PORTRAITS 2
.
.


Κλαρκ Γκεημπλ Clark Gable/χ.ν.κουβελης



Κορνηλιος Καστοριαδης Cornelius Castoriadis/χ.ν.κουβελης



Κωνσταντινος Παρθενης-χ.ν.κουβελης



Κωστας Βαρναλης-χ.ν.κουβελης



Κωστας Γαβρας Kostas Gavras/χ.ν.κουβελης



Λενιν Lenin/χ.ν.κουβελης



Λουις Αραγκον Louis Aragon/χ.ν.κουβελης



Λουις Μπουνιουελ Luis Bunuel/χ.ν.κουβελης



Λουντβιχ Βιτγκενσταιν Ludwich Wittgenstein/χ.ν.κουβελης



Λουτσιανο Παβαροτι Luciano Pavarotti/χ.ν.κουβελης



Μανωλης Αναγνωστακης-χ.ν.κουβελης



Μανωλης Ανδρονικος-χ.ν.κουβελης



Μανωλης Καλομοιρης-χ.ν.κουβελης



Μαρια Καλλας Maria Callas-χ.ν.κουβελης



Μιλαν Κουντερα Milan Kundera-χ.ν.κουβελης



Νικος Γαβριηλ Πεντζικης/χ.ν.κουβελης



Νικος Καββαδιας/χ.ν.κουβελης



Νικος Καζαντζακης/χ.ν.κουβελης



Νικος Σκαλκωτας/χ.ν.κουβελης/



Νταστιν Χοφμαν Dustin Hoffman-χ.ν.κουβελης
.
.
.

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

GREEK POETRY-''ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟΒΟΛΗΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ''- POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.


Παλαμηδης -2μ χ 3μ-χ.ν.κουβελης
.
.
''ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟΒΟΛΗΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ
ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ''
.
.
Παλαμηδης απολλυται
μαθευτηκε με φρυκτωρια ο λιθοβολισμος του Παλαμηδη
περα στη Τροια στην ενδοξη πανεκστρατεια μας
λυγισαν κι εσπασαν τα δεντρα ελιωσαν τα χιονια
κατρακυλησαν τα βραχια και τα πουλια βουβαθηκαν
 ''παει ο Παλαμηδης
τον εφαγαν'' με ψευτια τον ξεκαναν οπως τοσους αλλους
στην Ιστορια μας,τον ειπανε προδοτη πωε χρηματιστηκε
απ'τον Πριαμο,τον εχθρο,αυτος ο γεναιοτατος ολων ο σοφωτερος
ο ευγενικοτατος ο πλεων ολιγαρκης
τον επιασαν τον εδεσαν τον εσυραν σ'ενα γηπεδο τον κυκλωσαν
οι στρατοι του Αγαμεμνονα του Οδυσσεα και του Διομηδη και
του πετουσαν πετρες μεχρι που τον σκεπασαν μ'αυτες ενας σωρος
πανω του ενα αναθεμα των Ελληνων
κι οι φιλοι του απο μακρια παρακολουθουσαν φοβισμενοι
κι εσβησε ετσι αδικα ο Παλαμηδης που πολλα βρηκε και σκεφτηκε
γραμματα και αριθμους και παιχνιδια τους πεσσους και θεραπειες
για αρρωστειες και τις φρυκτωριες να μεταδιδονται γρηγορα
σαν τον ανεμο και το πεταγμα των πουλιων τα νεα
αυτος που ξεσκεπαζε τη ψευτια το δολο  τη μανια της εξουσιας
χαθηκε οπως χαθηκαν τοσοι στην Ιστορια των Εμφυλιων μας
Να αναφερω τον  Δυσσεα Ανδρουτσο  τον  Γιωργο Καραισκακη
τον Ιωνα Δραγουμη τον Νικο Μπελογιαννη

γνωστο τι εγινε οταν μαθευτηκε τ'αδικο σκοτωμα του Παλαμηδη
τοσο φαρμακωθηκε κι οργιστηκε ο Ναυπλιος ο πατερας του
που ζητησε απο τον  γιο του τον Οιακα κι αδερφο του δολοφονημενου
να παρει σκληρη εκδικηση ολα τα αργιτικα σπιτια των αφενταδων
ν'ατιμασει
κι οπως ηταν ο Οιακας ομορφοπαιδο δεν δυσκολευτηκε καθολου
ολες τις αρχοντισσες τις πορνεψε και την Κλυταιμνηστρα του Αγαμεμνωνα,
γρηγορα την παρατησε στον  Αιγισθο,και την Αιγιαλη του Διομηδη
την εκανε αμοροζα και την παρατησε σε  καποιον πλειμποι εναν Κομητη

-αν ζησω,ειπε ο Καραισκακης ,θα τους γαμησω-

γιατι η Ιστορια μας απο τα παλια χρονια γυριζει ολο γυρισει
και κυκλωνει τους αριστους τους σφιγγει
να τους πνιξει

μαθε πως το ταβλι που παιζεις το βρηκε πρωτος αυτος ο Παλαμηδης
Ριψε τα ζαρια σου.Ντορτια η' εξαρες
Πλακωτο Πορτες και Φευγα

Και κατι ακομα
γι'αυτον τον Παλαμηδη ουτε μια λεξη δεν γραφει ο Ομηρος.
Παλαμηδης απολλυτται
.
.
.

PAINTING -GREEK-ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ 1-PORTRAITS 1-PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

.
.
PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ 1-PORTRAITS 1
.
.



Μεντης Μποσταντζογλου Μποστ-χ.ν.κουβελης



Νοαμ Τσομσκι-Noam Chomsky-χ.ν.κουβελης



Ντμιτρι Σοστακοβιτς-Dmitri Shostakovich-χ.ν.κουβελης



Ξενοφων Ζολωτας-χ.ν.κουβελης



Ορσον Ουελς-Orson Welles-χ.ν.κουβελης



Ουμπερτο Εκο-Umberto Eco-χ.ν.κουβελης



Ρενε Μαγκριτ-Rene Magritte-χ.ν.κουβελης



Σαλβαδορ Νταλι,Λουιε Μπουνιουελ-Salvador Dali-Luis Bunuel-χ.ν.κουβελης



Σαλβαδορ Νταλι-Salvador Dali-χ.ν.κουβελης



Σταυρος Τορνες,σκηνοθετης  κινηματογραφου-χ.ν.κουβελης



Στελιος Καζαντζιδης-χ.ν.κουβελης



Στηβ Μακ Κουην-Steve mc Queen-χ.ν.κουβελης



Στρατης Τσιρκας-χ.ν.κουβελης



Τζακ Κερουακ-Jack Kerouac-χ.ν.κουβελης



Τζεσε Οουενς-Jesse Owens-χ.ν.κουβελης



Τσαρλι Τσαπλιν,the kid-Charlie Chaplin-χ.ν.κουβελης



Τσαρλι Τσαπλιν-Charlie Chaplin-χ.ν.κουβελης



Φραντς Καφκα- Franz Kafka-χ.ν.κουβελης



Φρεντερικο Γκαρθια Λορκα-Federico Garcia Lorca-χ.ν.κουβελης



Φρεντερικο Φελλινι-  Federico Fellini-χ.ν.κουβελης
.
.
.

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

LITTERATURE-ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΗ-Woman And Man-Painting- ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Woman And Man- 2μ χ 4μ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΗ
.
ανοιξε την πορτα,στο δωματιο μια γυναικα κοιμονταν,εκλεισε
την πορτα,βγηκε εξω,η θαλασσα δεν ηταν μακρια,εφτασε εκει,
ερημια,χειμωνας,τα τουριστικα μαγαζια κλειστα,σχεδον ερειπια
απο τον ισχυρο αερα,στο βαθος ειδε εναν ανθρωπο,μια γυναικα,
ερχονταν προς το μερος του,πλησιασε,την ρωτησε πως ελεγαν
το μερος,δεν ηξερε,την ρωτησε αν υπαρχει ανοιχτο καποιο εστια-
ριο εκει κοντα στη περιοχη,του εδειξε,στο εστιατοριο ενας δυο
ανθρωποι,ενας αντρας και μια γυναικα,ηληκιωμενοι,καθησε να
φαει,ακουσε το δυνατο γελιο του αντρα,γυρισε,η γυναικα τον κοι-
ταξε,εσκυψε και κατι ειπε στον αντρα,εκεινος σταματησε το γελιο
και τον κοιταξε,σηκωσε το χερι και τον χαιρετησε,ανταπεδωσε τον
χαιρετισμο,οταν εφυγε εκεινοι ηταν ακομα εκει,εξω ειχε βγει ηλιος,
ο αερας ειχε σταματησει,γυρισε σπιτι,η γυναικα ακομα κοιμονταν
.
.
.

GREEK POETRY-τι ειναι το μοντερνο;-ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ- ΑΝ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ-Joseph Beuys- Blond Woman in Blue-Pop Art-Painting- POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.


Joseph Beuys-c.n.couvelis χ.ν.κουβεληςχ
.
.
τι ειναι το μοντερνο;
.
εδειξε
αυτο
να περπατας
να κοιμασαι
να πινεις καφε
απλα φυσικα πραγματα
η αναπνοη
.
.
.

Blond Woman in Blue-Pop Art-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
.
.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ
.
ενας ανθρωπος
μειωνεται
χανεται

πως φεγγαρι
πανσεληνο
μειωνεται
και χανεται
.
.
.
.
.
ΑΝ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ  ΟΔΩΝ
.
Αν αλλαζαμε τις ονομασιες
των οδων
κι απο ονοματα ενδοξων ηρωων
και ευγενων  ευεργετων
ν'αποκτουσαν  οι οδοι ονοματα δοσιλογων
και προδοτων και καθε λογης παρακρατικων
 τα ονοματα αχρειων υποκειμενων
προβοκατορων
δουλεμπορων
βασανιστων
ολοι οι ατιμοι  με τα ονοματα τους
γραμμενοι καθαρα να φαινονται

πως θα'ταν τοτε στη πλατεια με τ' ονομα
του ταδε απατεωνα η' του δεινα ανδρεικελου
να πινεις το ουζακι με τη παρεα σου;
η' το σπιτι σου να'ναι στον αριθμο 63
στην οδο του ταδε ρουφιανου και δολοφονου;
.
.
.

LITTERATURE-ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-10 Διαδρομες σ-ενα Ηχο-Δωματιο σε χρονο 10' +1']- A INSTALLATION [10 Movings in a white Sound-Room for time 10'+1']- Orthogonia And Perspective-Painting-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ= ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Orthogonia And Perspective-2μ χ 3μ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
-10 Διαδρομες σ-ενα Ηχο-Δωματιο σε χρονο 10' +1']-χ.ν.κουβελης
A  INSTALLATION
 [10 Movings in a white Sound-Room for time 10'+1']
.
[Περιγραφη Εγκαταστασης}
Μια αιθουσα λευκη διαστασεων  μηκος 50μ,πλατος 30μ ,υψος 10μ,
με 10 πορτες εισοδου εξοδου,στις πλευρες των 30μ Α-Α'απο 2 πορτες,
και στις πλευρες των 50μ Β-Β' απο 3 πορτες,αριθμημενες κατα τους
δεικτες του ωρολογιου,Α 1,2-Β 3,4,5-Α' 6,7-Β' 8,9,10,και σε καθε πλευ-
ρα της αιθουσας Α,Β,Α',Β' στο κεντρο της  ενα μεγαλο ρολοι ηλεκτρο-
νικο που δειχνει  τα λεπτα και τα δευτερολεπτα,στην αρχη δειχνει 00.00
και στο τελος της λειτουργιας του 10.00,10 λεπτα ειναι καθε φορα η
διαρκεια της εγκαταστασης +1 λεπτο για τους 10 καθε φορα επισκεπτες
της ,οι 10 επισκεπτες εισερχονται στην αιθουσα απο ξεχωριστους δια-
δρομους ο καθενας απο την πορτα με τον αριθμο του,ο 1 απο την 1,
ο 2 απο την 2,...,ο 10 απο την 10,οι πορτες ανοιγουν  και κλεινουν αυτο-
ματα,φορουν τα ακουστικα που τους δωθηκαν,καθε επισκεπτης  πλη-
κτρολογει εναν αριθμο στο κουμπιουτερακι που ειναι ενσωματωμενο
στα ακουστικα ,ακουει τη λεξη start,αρχιζει η λειτουργια του  ρολογιου,
καθε επισκεπτης για 10 λεπτα κινειται πανω στη χρωματιστη κλειστη
 γραμμη-διαδρομο που αρχιζει και τελειωνει στη πορτα του,μεχρι να
ακουσει τη λεξη end,οι χρωματιστες γραμμες ειναι σχεδιασμενες στο
δαπεδο της αιθουσας,καθε μια αποτελειται απο ενα συνολο ευθυγραμ-
μων τμηματων πλατους 30 εκ ,με ενα γεωμετρικο σχημα,οι 10 γραμμες
διασταυρωνονται,οι 10 επισκεπτες απο τα ακουστικα κατα τη κινηση τους
ακουνε ενα ηχητικο αρχειο,απο μια τραπεζα ηχων αναλογα με τον αριθμο
που πληκτρολογισαν,τα ηχητικα αρχεια ειναι φυσικοι και ανθρωπινοι ηχοι,
π.χ ηχοι αερα,νερων,βροχης,πουλια,δασους,ζωων,...,φωνες ανθρωπων,
σ'ολες τις γλωσσες,,ηχοι απο πολη,απο υπαιθρο,απο μουσικη,θεατρο,συνεντευξεις,ποιηση,λογοτεχνια,φιλοσοφια,εφημε-
ριδες,αυτοκινητα,βομπαρδισμοι,συζητησεις,πολιτικοι λογοι,αφηγη-
σεις-μαρτυριες ,...,οτι ηχος μπορει να καταγραφει,και σιωπη,
υπαρχει περιπτωση 2  επισκεπτες η' και περισσοτεροι,και οι 10,να ακουνε
τον ιδιο ηχο αν εχουν πληκτρολογισει τον ιδιο αριθμο,μετα απο 10 λεπτα,
οταν το ρολοι σταματησει στην ενδειξη 10.00,τοτε διακοπτεται ο ηχος κι
ακουγεται η λεξη end και καθε επισκεπτης οπου και να βρισκεται στην
αιθουσα βγαζει τα ακουυτικα και πηγαινει στην πορτα του,κι οταν ολοι
φτασουν εκει καθονται ακινητοι γυρισμενοι με το προσωπο προς τη πορτα
για 1 λεπτο,μετα το 1 λεπτο ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 10 πορτες και οι
10 επισκεπτες βγαινουν εξω απο την αιθουσα και οι πορτες κλεινουν πισω
τους,καθε ενας βρισκεται στον δικο του διαδρομο που δεν επικοινωνει με
τους διαδρομους που βρισκονται οι αλλοι,μετα απο αυτους τους 10 επι-
σκεπτες ακολουθουν οι επομενοι 10 επισκεπτες
.
.
.